Pagina niet gevonden

Creatief, designer. Ik kreeg in het begin van mijn carièrre het advies om bij een designbureau te beginnen en daarvoor ook diverse aanbiedingen, maar koos toch voor de reclame. Ik heb in vaste dienst, als mede-eigenaar en als freelancer diverse bureaus en disciplines doorlopen en durf mezelf daardoor wel een echte allrounder te noemen. Toch gaat mijn hart het snelst kloppen van vormgeving. En met name van campagne design waarmee een merk direct in en elke verschijningsvorm zicht- en herkenbaar is. In mijn vrije tijd maak ik ‘streetart’. Beetje vandalistisch, maar wel heel leuk.

Theo Imhoff. Werkte bij een keur aan above and below the line bureaus waaronder Van Wanten Etcetera en was mede eigenaar van BenninkBickerCaarten. Won diverse vakveren waaronder twee gouden en een zilveren Effie, enkele San accenten en Esprix en een Adcn lamp.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op jouw computer worden geplaatst) en vergelijkbare technieken om de website goed te laten functioneren (functionele cookies) en de website te helpen analyseren om onze dienstverlening te verbeteren (analytische cookies).

Direct uit vooraad leverbaar!

Vanuit ons creatieve platform is het een kleine moeite om de gewenste campagnes uit te rollen in middelen. Vanuit het merkidee geven we het graag handjes en voetjes in elk gewenst format of formaat. Naast reguliere communicatie uitingen zoals on- en offline activatie, printadvertenties, radio en tv commercials, buitenreclame, etc. vertalen we de vernieuwde brand properties net zo makkelijk door in een jaarverslag of een ledenmagazine zonder dat we het wiel opnieuw hoeven uit te vinden. Snel en voor een vaste lage prijs.

Voor 23:00 uur besteld. Over 14 dagen in huis!

Met het merkidee weet je waar je voor staat en waar het heen gaat, maar missen nog de tools om op alle touchpoints maximale impact te creëren. Dus gaan we op zoek naar dé nieuwe vorm, dé nieuwe toon. De campagne wordt schetsmatig uitgewerkt voor twee specifieke periodes of activaties en 360º doorvertaald naar verschillende touch points. Met heldere tools zodat je ook anderen (intern en extern) strak en consistent aan het werk kan zetten.

Ondernemende strateeg Altijd onderweg van A naar B. De lol van samen bouwen, van niets iets maken met ideeën die voorwaartse energie geven. Met een technische- en een communicatie achtergrond overtuigd van de kracht van het verbinden van science en magic. Samen met de andere partners van dit bureau ruim 20 jaar gebouwd aan mooie merken en bureaus. Ook in mijn privéleven onderweg van A naar B, geboren in Haarlem, gestudeerd in Den Haag en Nijmegen en uiteindelijk geland in Aalsmeer waar Ik samen met mijn gezin woon en waar ik in het weekend ook graag nog even met de boot de Westeinderplas op ga.

Frank Huiberts, mede-Oprichter Van Wanten, 15 jaar CEO van ETCETERA, mede oprichter Databay en 2,5 jaar CEO en mede oprichter van DDB Unlimited. In de rol van strateeg veelvuldig bekroond, van Spinn Awards tot Effies en van San Accenten tot Gouden Loekie.

Creatief. In hart en nieren. Concepten, designen, fotograferen, regisseren, editten ik vind het allemaal even leuk. Ik heb een brede ervaring opgedaan bij grote en kleine bureaus maar was de grootste tijd werkzaam als partner bij ETCETERA. Ik geloof in de kracht van merken en help graag merken onderscheidend en herkenbaar te maken en een eigen ‘smoel’ te geven. Naast reclameman ben ik vooral familieman en breng ik zoveel mogelijk tijd door met mijn vrouw en 4 dochters.

Raymond van Schaik. Zeer ervaren, allround reclame creatief. Veelvuldig bekroond op verschillende prijzenfestivals met oa Spinawards, Lampen en SAN Accenten en internationaal met Eurobest awards en meerdere Leeuwen in Cannes. Ook zat hij herhaaldelijk in de top 5 jaaroverzichten van de Gouden Loeki.

Creatief strateeg. In een Galaxy far far away ooit mede oprichter van reclamebureau ETCETERA geweest alwaar ik met Irene, Ray Frank en Theo menig prijswinnende campagne heb gemaakt. Twee jaar geleden de boel de boel gelaten en na een poging kunstenaar te worden weer terug naar mijn oude hobby om merken onderscheidend en effectief neer te zetten. Als cappuccino man zorg ik elke dag voor de melk in de koffie.

Ben imhoff. Mede oprichter van Walbeek Etcetera, Van Wanten Etcetera en ETCETERA. Won een gouden Loeki en meerdere Esprix, San en Adcn prijzen en nominaties. En is een van de meest Effie bekroonde creatieven van Nederland.

Account&Productie. Ooit begonnen als receptioniste bij een direct marketing bureau, uiteindelijk partner bij ETCETERA. Ben daarom gek op alle facetten van het vak. Van denken tot doen. Van niets, iets maken wat ook nog eens 100% klopt. Na een aantal mooie opdrachten aan klantzijde, weer fijn op het nest met de beste en fijnste creatieven en strateeg van Nederland. Want dat is het leukste om te doen: mooie en effectieve campagnes ontwikkelen, voor de leukste klanten van Nederland.

Irene Harte. Gedreven, zeer ervaren reclamevrouw. Partner ETCETERA, Managing Partner Van Wanten ETCETERA en Daybreak (social content). Won meerdere Effies, Esprix, SAN en ADCN prijzen en nominaties. Heeft voor iedere vraag een oplossing.

Voor 23:00 uur besteld. Binnen één week in huis!

Jeukt je positionering een beetje? Kan het wel wat strakker? Ben je future proof, klaar voor het post-corona tijdperk? Maar zie je op tegen grote lange trajecten? Wij sluiten ons op en komen binnen een week met minimaal 2 en maximaal 3 mogelijke merkgedachtes. Elke richting passend op 1 bierviltje met 1 beklijvende verbindende zin. Met beeld zorgen we ervoor dat aan zo’n gedachte ook gevoel en verbeeldingskracht wordt gegeven. Indien gewenst maken we er een merkidee film bij. Zodat het helemaal tot leven komt.

Bij The Creative Shopping Center geloven we dat een merkpositionering vanuit intern met trots uitgedragen moet worden. Daarom doen we altijd een rondje intern buiten de marketingafdeling om. Daarnaast kijken we natuurlijk naar alle beschikbare marketinginfo en data. Niet te lang want we willen wel fris naar het probleem blijven kijken.